vrijdag 31 december 2010

Here comes the sun

Nou dat nog net niet.. maar toen ik vannochtend wakker werd, was de sneeuw wel weg! Toen ik eindelijk uit bed was gekomen kwam mijn vader met het idee om de top2000 te luisteren. Dus we gingen het opzoeken op de radio. Lukte hem niet, dus mijn moeder probeert het een keer en meteen radio 2  op xD. Dus hierbij het liedje wat ik echt het leukst vond vandaag :D. Here Comes The Sun van The Beatles. Ik geniet sowieso erg van de top2000. Al die klassiekers, die ik bijna allemaal ken. Het lijkt gewoon of vroeger veel betere muziek geschreven werd. Nou vind ik dat ook wel, maar ook vroeger werd bagger gemaakt natuurlijk. We zijn tot de conclusie gekomen dat het gewoon de tijd was, veel liedjes met politieke betekenissen. Denk aan de Vietnam oorlog waar veel over geschreven werd, wereldvrede. Bands waren veel populairder dan nu, wat natuurlijk ook komt omdat er toen veel minder keus was. Tegenwoordig kan iedereen artiest worden, zolang hij maar de goede persoon vindt voor hulp. Echt, ik wou dat ik wat eerder was geboren xD. En ik zeg ook niet dat er nu alleen maar slechte muziek wordt gemaakt, maar het is wel anders. Ik vind dat de muziek van nu minder inhoud heeft. Het is niet meer dan een lekker muziekje (met uitzonderingen dan). En dat is best jammer. Ik wil mezelf wel zien over 50 jaar, dan stemt mijn generatie op de top 2000, en dan denken we terug aan Lady Gaga, hoe je daar niet omheen kon xD. Ja.. daar heb ik wel zin in. Anyway, hier de Beatles omdat ze gewoon geweldig zijn.



Ennn natuurlijk allemaal een..



















HAPPY NEW YEAR! 

pas op je vingers, voorzichtig met vuurwerk, prop je vol met oliebollen, en op een mooi 2011 : )
(wauw laatste blog in 2010, emotioneeeel hahaha)