zondag 5 december 2010

Sinterklaas

Vanmiddag naar mn oom en tante geweest om Sinterklaas te vieren. We hadden allemaal 3 cadeautjes gekocht, en gingen het dobbelspel doen. Dat was echt heeel erg leuk, zeker omdat iedereen elkaar zat te stangen. Wanneer je liet merken dat je een cadeautje heel graag wilde, werd het meteen afgepakt. Zo werd meteen mijn Magic Twisty afgepakt, maar toen ik hem weer terug had, trok ik een kaartje 'Je mag een cadeautje sowieso mee naar huis nemen, niemand mag het meer afpakken' XD. En ook was er een groot gevecht van iedereen om het gourmetstel. En ook leuk als je opa het spel niet snapt en gekke dingen gaat doen XD. Of je opeens moet wisselen met iemand en je mag je cadeautjes niet meenemen. Je kunt dus beginnen met 8 cadeautjes en eindigen met 3, of andersom natuurlijk! Kortom het was allemaal super leuk. Ik eindigde uiteindelijk met mn Magic Twisty, een bananen opberg-box, een bodylotion, een bandenplak setje, en een setje stabilo pennen :D. Ohjaa en mn tante heeft een orgel, dus ik probeerde daar op te spelen xD hahaha het faalde echt, is echt moeilijk! Je moet echt honderd dingen tegelijk doen! En me opa ging ook nog even spelen, dat ging wat soepeler.

Morgen Sinterklaas bij Jess :D !