zaterdag 4 december 2010

Inkopen doen

Vannochtend om 10 uur ging ik met mn moeder even Sinterklaas inkopen doen. We gaan namelijk morgen bij mn oom en tante het grote Sinterklaasspel doen, en we hadden nog niet alles in huis. Voor 't eerst mn nieuwe schoenen aangehad, en zo lopen zoo lekker! Maar dat ter zijde. Toen we de winkel uitstapte, was de enorme sneeuwstorm net bezig. Maar we moesten nog boodschappen doen in Nieuwerkerk. Dus heel langzaam daarheen gereden. Door de sneeuwstorm.. We zijn in totaal zon 3 uur onderweg geweest, maar we zijn wel geslaagd :D. Toen ik thuiskwam heb ik mijn surprise gemaakt, en hij is af! Dus dat is weer een zorg minder.Nog even me gedicht afmaken, en dan is dat ook weer gedaan : ).

Ohjaa en nog even een leuk liedje, van de Grolsch reclame : D

1 opmerking:

ArtZinside zei

hihi morgen is de dag:D