donderdag 9 december 2010

Stomme actie

Hahahah ik had vandaag zoiets grappigs xD. Ik was met mn oortjes via mn mobiel naar de radio aan het luisteren. En ik liep naar buiten om de fietsen in de schuur te zetten. En dus deed ik mn mobiel in mijn zak, maar ik had er niet gedacht om hem te vergrendelen. Dus ik hoorde op de radio dat ze iemand gingen bellen en opeens hoor ik door mijn oortjes 'hallo met Zaza'. Dus ik dacht 'Hehhh is Zaza nou op de radio!?', dus het bleef heel lang stil, was het opeens echt Zaza, dus ik zei "Zaza kan je me horen!?' want me mobiel zat natuurlijk in mn zak XD. Maar ze kon me horen, dus ik wilde uitleggen wat er gebeurde, maar Monika was tegelijkertijd ook aan het katten dat ik de deur van de schuur open moest doen omdat het ging regenen XD. Ik moest zoooo hard lachen, ik had gewoon omdat touchscreen nog aanstond perongeluk Zaza gebelt XD. hahahaha, dus dat vond ik wel hilarisch XD.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

whaha inge het was echt super grappig!
ik lees het nu weer en net op msn toen je het me uit legde ging ik weer helemaal stuk! ik zat gewoon rustig op me bed spaans te leren, bel jij ineens whaha! ik snapte der niets van! haha!

tot morgen :)

xx; Zazaa

ArtZinside zei

hahahaha dat gebeurt ook alleen jou:P