zondag 19 december 2010

aardbei?

Zoo lange tijd sinds ik geblogd heb xD. Hmm donderdag maar beginnen dan. Ohnee woensdag avond, want dat was ook leuk! Ik ging met Carola naar de kerstmarkt op school. Gewoon omdat ik elk jaar ga, en het eigenlijk een beetje traditie is. t was heel leuk, en na afloop gingen we met Koen en Wessel naar de mac. Heb ik heel de weg van school naar de mac koen achterop genomen. doodmoe toen we eindelijk bij de mac waren. anywayy, ik bestelde een chicken sensation en een milkshake caramel. Dus die jongen achter de balie zei 'banaan?' .. tenminste dat verstond ik, het bleek dus dat hij zei 'medium?'.  Maarja ik antwoordde dus 'Nee caramel'.  En toen gingen ze me allemaal uitlachen xD. Carola en ik waren al in zo'n fase dat we echt overal om lachte. Toen bestelde Wessel een milkshake caramel, en toen zei die man 'aardbei?' dus wessel antwoord : nee caramel. Dus die man zegt 'Dat is geen aarbei he?' waarop wessel zegt nee inderdaad. Dus we lagen weer helemaal in een deuk natuurlijk xD. We hebben tot ongeveer kwart over 10 in de mac gezeten en alleeen maar gelachen, t was heel gezellig. De volgende dag hadden we sportdag... DE LAATSTE VAN ME LEVEN : D. enn ik moest basketballen. Het was echt verschrikkelijk, ik haaat het echt. En ik heb echt me best gedaan, maar we zaten niet eens in de halve finale xD. Eenmaal thuis had ik echt super pijn aan mijn hoofd. Gewoon alsof mn hersenen pijn deden. Dus ik was gaan slapen heel de dag. De volgende dag had mn vader me ziek gemeld. Maar ik was toch voor het 3e uur opgestaan want ik moest en zou naar school. Het was de laatste schooldag voor de vakantie, en anders dan kan ik niet eens nog even iedereen zien voor de vakantie. Dus ik was toch naar school gegaan. Na school heb ik thuis weer saai tv gekeken en geslapen.. enn s'avonds the voice of holland gekeken : ). Zaterdag zou ik naar de HKU gaan, maar door al die sneeuw was het een soort van onmogelijk om daar te komen, dus ik ben niet geweest. Ik ben wel echt superrr blij met al die sneeuw, van mij mag er nog veeeel meer vallen :D! Ik moet eigenlijk nog wel een sneeuwpop bouwen... en ik hoop zo dat het er nog ligt met de kerst! Witte kerst :D! Ohh en elke keer zie ik op de tv die reclame van Veronica's top 1000 allertijden. Dus ik ging die liedjes opzoeken. Die van Lenny Kravitz en van Aerosmith vind ik echt leukkk, maar die van New Radicals vind ik niet zo.. Ohh ik zie nu dat ik de videoclip van Lenny Kravitz niet kan vinden, dat is wel jammer. Ach het gaat toch om het liedje.  anywayyy enjoy!




1 opmerking:

ArtZinside zei

hahahaha ja woensdag was een super leuke dag:D