zondag 2 januari 2011

first blog 2011!

Vannacht echt totaal niet geslapen, en helaas stond de wekker alweer op half 9 vannochtend. Ik ging naar het Boijmans van Beuningen en de Kunsthal met Joelle. Het was echt grappig want ik ging met de trein naar Alexander en toen met de metro naar Eendrachtsplein. En ik zat nog op te letten of Joelle misschien in dezelfde metro stapte, maar dat was niet het geval. Dus bij Eendrachtsplein wil ik uitstappen, zie ik opeens Joelle in de metro XD. Ik zat namelijk aan het eind van de laatste metro, en zij aan het begin van de een na laatste metro, dus we hadden elkaar niet gezien XD. Om 3 uur was ik weer thuis.
Ohh en ik vind het zo leuk, want nu staat er op mijn blogpagina bij archief (zie rechts) ook een kopje met 2011 eronder :)! En 23 Februari heb ik mijn blog een jaar, en dat is ook bijna ^^.
Ik zat vandaag nog eens naar Here Comes The Sun van The Beatles te kijken, en ik vond wat covers op de gitaar, en ik wilde het zoooo graag leren. Maar een probleem, ik speel geen gitaar. Dus dacht ik, ik ga het leren op de piano. Ook al vind ik dat wel minder mooi met dit liedje, maargoed. Ik was een beetje aan het zoeken op internet voor de bladmuziek, en ik had een download gevonden. Dus binnen 15 seconden was hij klaar, dus ik open het.. is het een compleet boek van the Beatles!! Ik heb nu alle liedjes op bladmuziek voor de piano :D (200 liedjes). Echt superrr leuk :). Ben meteen met Here Comes The Sun begonnen en ik kan hem al bijna :), als ik hem helemaal correct kan en er bij kan zingen zal ik het opnemen. t' Was wel leuk om na een paar maanden weer eens echt piano te spelen. Ik had er gewoon een tijdje geen zin meer in en mensen zeggen dan je moet weer gaan spelen. Maar ik weet dat als ik het dan ga doen dat ik er helemaal geen plezier in heb, en ik weet ook dat het wel weer komt.l Dus vandaag had ik opeens super zin om weer te spelen :D.
Morgen heb ik maar 1 uur les, een uurtje aardrijkskunde... Beetje doelloos voor zo'n eerste dag maargoed, heb er wel weer zin in :D Al mn vrienden weer zien :D
Even kijken of ik nog een leuk liedje voor jullie heb om het af te sluiten...

1 opmerking:

Brigitte zei

Even testen hoor, een berichtje mét naam !