maandag 13 december 2010

Red

Vandaag kwam ik op school, had ik maar een uurtje les, dus ik was 10.10 uit. Nou wilde ik nog naar de kapper, dus ik vond dit wel het moment ervoor. Bij de brainwash op de terp zaten 5 wachtende voor me, dus ik was maar doorgereden naar de Scholver. En daar was maar een wachtende : D. Ik heb mn haar laten verven en gewoon puntjes er af laten knippen. Het is echt superrr rood geworden XD. haha kschrok wel toen ik in de spiegel keek. Maar om 1 uur was ik ongeveer klaar, en ik had me moeder gebeld of we gingen lunchen op de Scholver. Enn toen reed ik naar huis, en toen ging ik langs mn oude basisschool fietsen, ik dacht dat is leuk om even te zien. Is dat hele gebouw weg :/ shoking. Anywayyy even een foto van me haar om een idee te krijgen.


Ohjoo en ik zag dit gister op tv he, echt zo cool! Daar wil k echt naartoe. Het is 5 Februari in Valkenburg (ahhh verweg ><) 

Geen opmerkingen: