vrijdag 3 december 2010

schoenennn

Woow gister schoenen besteld en ze zijn er nu al!aaaah ze zijn zo stoer! Kben dr zo blij mee. Ze zijn alleen nog helemaal stijf, want ze zijn helemaal van leer, dus ik moet ze nog inlopen. Even snel met me mobiel een foto gemaakt, niet zo duidelijk, maar jullie krijgen een idee :D. 

Vannochtend was het zoooo koud he! Kwas ook nog eens een kwartier te laat op school, bevroren tenen. Sinterklaas kwam nog op school vandaag, altijd leuk. Weer een V gehaald voor duits zonder te leren, altijd leuk. Enn ik heb ook een nieuwe jas besteld, altijd leuk... maar die is er nog niet.. minder leuk xD. 
5 December ga ik Sinterklaas vieren bij mn oom en tante, en maandag surprises bij Jess : D SUPER zin in! 

2 opmerkingen:

ArtZinside zei

ik heb ook zin in maandag:D xD

simoooonn zei

Super leuke schoenen zeg!