zondag 26 december 2010

kerst

Deze keer een blog via mijn mobiel zonder hoofdletters :). Ik weet niet hoe, maar opeens is het weer goed. Kerstavond kwam oma bij ons, en hebben we cadeautjes uitgepakt. Ik heb onder andere een hele mooie Guess potremonnee gekregen :). En een heeel lief varkens kussentje van Monika, waar ik later bog even een fotootje van post, want die is echt echt heel leuk :D. Eerste kerstdag hebben we heerlijk uitgeslapen en rustig aan gedaan. s'Avonds heb ik nog Oorlogswinter gekeken op Ned1, lekker zonder reclame. Vandaag ben ik eerst s'ochtends naar mn oma en opa geweest. Beetje geprobeerd om daar zo min mogelijk van al het lekkere eten te eten omdat we om 5 uur meteen door gingen naar mijn oom en tante voor het jaarlijks kerstdiner. Het voorgerecht was een kaassoep. OHH JA HOOR EN NU GAATIE WEER OVER IN HOOFDLETTERS.. IK SNAP ER ECHT NIETS VAN. NOU JA DAN HET NA GERECHT MAAR. WAAR IK NOG EEN FOTOOTJE VAN HEB :)

2 opmerkingen:

ArtZinside zei

hihi klinkt lekker:D wat een leuke nagels heeft diegene op de foto trouwens! hihi

Inge zei

Haha ja dat is mn tante, die nagels heb ik voor dr gemaakt :D