woensdag 8 december 2010

Late Sinterklaas

Maandag avond hebben we met zn allen Sinterklaas geviert, Ilse, Zaza, Joshua, Joelle, Carola, Jess, Glenn en ik. Het was echt heeeel leuk! Iedereen had echt heel erg zijn best gedaan op het gedicht en natuurlijk de surprise. We waren om 5 uur bij Jess, en we gingen eerst pizza eten : D. Daarna begonnen we met de surprises. Jess had een cd met cdhoesje gemaakt voor Joshua, Ilse had een surprise in 3 delen gemaakt voor Glenn die hij moest zoeken, Glenn had voor Joelle een zebra eend gemaakt, alleen had hij het geverft met wandverf en dat droogde niet. Dus hij kon zn surprise niet meenemen. Joelle had voor Jess een hond gemaakt omdat ze zo graag een hond wilde XD. Zaza had voor Ilse een toverhoed gemaakt met confetti er in. Enn even denken, Carola had voor Zaza de ring van The voice of Holland gemaakt :). Ik had voor Carola een hippiebusje gemaakt met haar en Harry Potter er in XD. Enn Joshua had voor mij een iPod gemaakt, omdat ik (blijkbaar hahaha) altijd zeur dat ik een nieuwe iPod wil. Hahah nee ik ben me er wel bewust van hoor xD. Enn als ik op de iPod drukte ging er een liedje spelen, welke dat was raden jullie natuurlijk zo; "Na na na" van MCR. Maaar helaas faalde dat omdat de mp3speler die er onderzat voor het geluid was gevallen. Maar nadat de surprise uit elkaar was kon het toch nog :D. Ik dacht dat het album een plaatje was, maar het was de single van na na na! Echt superrr vet, en ik had nog nagellak en oorbellen gekregen. Ik zal ook eens wat foto's plaatsen, want Carola heeft ze op internet gezet : )












1 opmerking:

ArtZinside zei

hihi super leuk:d vooral die fotows ook! haha