dinsdag 28 december 2010

afkicken

Ik zit nu al bijna.. 3 weken zonder computer. En dat vind ik echt heel erg! Ik heb dan gelukkig wel de laptop beneden.. maar het is toch anders. Boven op mijn computer heb ik namelijk al mijn muziek (en dat is behoorlijk veel), kan ik die muziek allemaal luisteren over mijn geweldige boxen, ipv op het laptopje via youtube. Enn ook zie ik meteen de lyrics in beeld op mijn eigen computer, en dat is een beetje een gewoonte geworden dat ik die zie. Dus dat mis ik :(.  Ook heb ik een heel lijstje van muziek die ik wil downloaden, wat ik ook altijd deed op mijn eigen pc... en wat nu dus ook niet meer kan. Het is dus afzien :|. haha verwend klinkt het he. Ook kan ik geen nieuwe muziek op mijn iPod zetten.. Maargoed ik wil dus heeeeel graag de nieuwe cd van Sara Bareilles, dus ik denk dat ik hem maar ga kopen : ). Offf iemand die dit leest moet hem hebben ^^. De nieuwe single is echt geweldig! Ik wilde hem even hier posten, maar de insluitcode doet het niet. Maar ik heb ook een leuke live versie gevonden die wel lukt, dus dan die maar :D.
Gister bij Joƫlle thuis geweest voor de donutparty :LD Ze had een vuurkorf met gluhwein en marshmallows ^^. Het was heeel gezellig om iedereen weer even te zien :D

1 opmerking:

FabuleusFifties zei

Ehmmmmm. ehhhh, ik weet niet zo goed hoe ik het moet zeggen, maar ehhh, ik heb hem toch al..... Hihi, ik maak er zo snel mogelijk een cdtje van en dan krijg je hem uiteraaaaard zo snel mogelijk ;-)

Je tante :-P