zaterdag 22 januari 2011

Fout feest en foute film

Gisteravond gaf Carola haar feest omdat ze 18 werd.. nou ja, woensdag dan. Het thema was oldschool. En bijna iedereen had zich verkleed, dus dat was echt heeeel erg leuk : D. Alleen jammer genoeg was Carola's cadautje er nog niet dus kon ik het nog niet geven : (. Maargoed ze krijgt het woensdag, als het er dan wel is xD. Anyway! Het was echt superrrr gezellig! Super leuke muziek, samengesteld door Carola xD Voor meer verhalen moet je maar even op Carola haar blog kijken : D.








Nou zoals je ziet superrrr gezellig dus : D.
Ik wilde zo graag tot 12 uur uitslapen vandaag, word ik om 9 uur wakker gemaakt door een bloedneus >< Meteen chagerijnig xD. Dus toen ging ik maar even The Vioce kijken van gister... en toen belde mn tante of ik meeging naar de film. We gingen eerst naar Burlesque, die was echt heeeel erg leuk :D. En toen wilde we naar nog een film, dus gingen we naar... schrik niet... New Kids Turbo ! (even voor de duidelijkheid: ik heb een pathé unlimited pas he). En die was net zo gaar als ik had gedacht XD. Het was wel super grappig om tussen al die mensen te zitten die er nog echt keihard om gaan lachen ook, en er zat een gast achter ons, die herhaalde álles wat in de film gezegt werd XD. Dus dat was ook wel weer grappig. Duss even de trailer van Burlesque, want die was toch wel heeeel leuk ^^


1 opmerking:

ArtZinside zei

net zown gast als jij dus:p alles herhalen...