woensdag 19 januari 2011

Sporten

Whaaaa ik wilde zo graag een 7,5 voor geschiedenis! Want dan stond ik een 8 afgerond. Krijg ik me cijfer, heb ik een 7,1 ! En we gingen toen na de toets met zn allen bespreken wie wat had. En toen was het zo dat bij vraag 5 er stond: Welke conclusies zijn juist? Motiveer je antwoord. Dus ik had meteen me gefocust op die meerdere conclusies, en ik dacht haha ik trap er niet in, ik moet dus 2 conclusies kiezen. Dus dat deed ik meteen, en ging meteen verder naar de volgende vraag. Helemaal trots op mezelf dat ik dat goed gelezen had. Maarja wat ik daardoor dus over het hoofd had gezien was: Motiveer je antwoord. En dat had ik dus niet gedaan... en de vraag was zoooo makkelijk. Gewoon 2 punten misgelopen door zon domme fout, anders had ik een 7,9 gehad :\! En dan was me doel wel bereikt... Dus toen was ik boos op mezelf.
Enn nog groot nieuws. Ik ga sporten! Ik heb een schema voor beginners. Je gaat 3x in de week hardlopen, en je begint op de eerste dag met 18 minuten in totaal. Je rent 1 minuut, dan loop je 1 minuut, 1 min rennen, 1 min lopen, 2 min rennen, 2 min lopen, 2 min rennen, 2 min lopen, 3 min rennen, 3 lopen. En dan neem je een rustdag, en dan weer een dag hetzelfde alleen iets zwaarder. En dan weer een rustdag en dan weer een dag iets zwaarder. En dan kan je binnen 10 weken volgens het schema 30 minuten achter elkaar rennen (en dan 5 kilometer staat hier... maar ik denk niet dat dat me gaat lukken xD). Anyway, ik wil gewoon kijken of ik het kan volhouden. Iedereen gaat namelijk altijd lachen als ik zeg dat ik ga sporten. Dus, uitdaging!
Ohjaa en dit liedje is zooo leuk he! Van de Nikon reclame. (haha ik kom altijd met die reclame liedjes xD)

1 opmerking:

ArtZinside zei

zo zo zou dat echt helpen? dat trainingsschemma.. want dan ga ik dat ook proberen..(A)
ennuh I love that song tooo