maandag 24 januari 2011

Rapunzel

Ik ging vandaag na school met Monika naar de film. We gingen om 14.20 bij school weg, en om 15.20 begon de film in de Kuip. We wilden namelijk super graag nog naar Rapunzel. Dus ik had opgezocht hoe we er het snelste kwamen.. en dan was via Kralingse Zoom en dan met de bus. Dus dat ging allemaal helemaal goed. Waren we bij de halte dat we er uit moesten, dus ik zei tegen Monika dat ze even op het knopje moest drukken. Had ze dus niet goed gedrukt, rijdt die bus er zo voorbij! Dus toen maar de volgende er uit.. moesten we nog super lang lopen. Er was sowieso iets misgegaan met mijn routebeschrijving, want stel we waren wel bij de goede halte uitgestapt zette de bus ons af net naast de brienenoord brug! Dan moet je dus nog super lang lopen. En wij waren dus nóg een halte verder. We hebben z'n 35/40 min gelopen naar de Kuip xD. En we waren er om 15.25, dus wij heel snel een kaartje kopen en het was super rustig dus we konden er gewoon nog in gelukkig. De film was echt heeeeel erg leuk, ik zou hem iedereen aanraden. Echt de leukste Disneyfilm die ik in tijden heb gezien. Hij ws super grappig, ik heb echt heel de film keihard zitten lachen, de hele zaal trouwens wat dan toch wel weer best een apart gevoel geeft xD En aan het eind zelfs bijna zitten huilen. Ik zou hem echt zo nog een keer kijken :D. Toen we naar huis gingen, miste we nét de tram.. Maar hij kwam over 7 minuten weer dus dat was niet erg. Toen op Rotterdam Centraal wilde we nog even een broodje kopen, en Monika wilde warme chocolade melk. Maar er werd dus net omgeroepen dat de sprinter naar Gouda over 9 minuten ging. Het was niet druk bij de broodzaak, dus wij nog even wat kopen. Is de chocomelk op! Dus die vrouw andere klanten helpen, en die man dat ding verversen.. dat duurde super lang. Dus toen hadden we de trein gemist, moesten we een half uur wachten. joepie! Maar toch het was een geslaagde dag. Wat een super leuke film! (Hahaha dit wordt weer zo'n film die ik zo vaak ga kijken dat ik hem uit me hoofd ken XD!)



hahaha
- Go! Live your dream
- ... I will
- Your dream stinks! I was talking to her

2 opmerkingen:

ArtZinside zei

hahaha wat mis jij toch vervoersmiddelen.. zaterdag gaan we hem niet missen hoor!

Noortje zei

geweldige film :) en leuke header btw!
xo