dinsdag 18 januari 2011

Mysterie

Vrijdag is het verjaardagsfeest van Carola, en ik had voor haar een heel leuk cadeautje bestelt. Ook had ik een 80's outfit bestelt om aan te doen naar haar verjaardag. Dus ik kwam thuis en ik zag op de tafel in woonkamer een pakje liggen van de Wehkamp, waar de kleding in zat. En ik keek op mijn mobiel en zag dat ik een smsje had van Monika waarin stond: 'Je pakje is er!'.  Dus ik smste terug 'Die van de Wehkamp bedoel je?'. Dus Monika smste terug 'Nee die van Carola'. Dus ik overal zoeken daarnaar, maar ik kon het echt nergens vinden. Ik had heel het huis over hoop gehaald. Dus ik mijn moeder bellen; Ben jij thuis geweest, want volgens Monika is er hier een pakje gebracht voor Carola'.  Maar mijn moeder was niet thuis geweest, maar ze zou komen en ook helpen zoeken. Dus wij met z'n tweeen zoeken. En toen kwam Monika thuis. Dus zij verzinnen en verzinnen wat ze met dat pakje had gedaan. En ze wist zeker dat het Carola's cadeautje was, want er stond 'I. van Tienhoven' op. Dus op een gegeven moment staan we met zn drieen rond de tafel, en opeens zegt mijn moeder 'Maar hoe komt dit Wehkamp pakje dan op deze tafel?'. Ik zeg 'Dat lag er al toen ik thuis kwam'.  En Monika wist niet eens dat er een Wehkamp pakje gebracht was, en mijn moeder was heel de dag weg. Dus ik ging mijn vader bellen 'Ben jij thuis geweest vandaag?', maar mijn vader was al heel de dag in Rotterdam dus hij was het ook niet. Dus wij helemaal denken, is er dan iemand in huis geweest in dat ene uurtje? Want Monika ging om 2 uur weg, en ik kwam om 3 uur terug... Maarja stel er heeft iemand ingebroken, dan denkt hij niet 'Laat ik dat pakje op de tafel leggen, en dat andere pakje stelen'.  En verder was er ook helemaal niets gestolen. Dus wij naar de buren om te vragen of het pakje bij hun was gebracht, en hun het bij ons neer hadden gelegd. Omdat zij de enige zijn die de sleutel hadden. Maar hun wisten er ook niets van. We gingen er maar vanuit dat Monika het fout had, en dat zij gewoon het Wehkamppakje had aangenomen en had gedacht dat het Carola's cadeautje was... Maar ze wist heel zeker dat het een kartonnen envelop met 'I. van Tienhoven' erop was.. Dus ik ging op die site kijken waar ik het besteld had en daar stond dus ook dat het in een kartonnen envelop kwam. Dus dat was toch wel weer heel raar... Op een gegeven moment zit mijn moeder buiten te roken, en ze komt naar binnen en roept; 'Monika weet jij heeeel zeker dat er op stond 'I. van Tienhoven'?', en Monika wist het zeker.. want daarom dacht ze dat het het cadeautje was voor Carola, ze was juist helemaal vergeten over de outfit van de Wehkamp. Dus zegt me moeder: 'Dan is het mysterie opgelost!'. 'Ik heb namelijk dat cadeautje betaald met mijn PayPal account, en dat gaat op B. van Tienhoven en niet op Inge's naam!'. Dus waarschijnlijk heeft Monika zich gewoon vergist en het Wehkamp pakje aangenomen en op tafel gelegt... want ze kende de postbode ook niet, dus hij was niet van de TNT. En het pakje van Carola komt van de TNT, en die van de Wehkamp niet. Dus....helaas Carola's cadeautje is er nog niet, en ik hoop dat het nog komt voor vrijdag!

Ohhh en vandaag in me tussenuur kreeg ik een kaart en energy en celebrations en zelfgebakken koekjes ennn een broodje rookworst van de lidl (hmmmm) van me vrienden omdat ik was toegelaten dit weekeind. Echt superrrrr leuk : D

2 opmerkingen:

ArtZinside zei

hihi en toch is die rookworst het lekkerst(A)

FabuleusFifties zei

Geweldig verhaal, ik zie het helemaal gebeuren!!
Groetjes Irene