zaterdag 15 januari 2011

TOEGELATEN!!

Vandaag was de grote dag, de dag waar ik al een jaar naartoe gewerkt heb: de toelating op de kunstacademie in  Utrecht. Ik ben heel het jaar, elke zaterdag naar de HKU geweest, vele ups en downs gehad. Maar nu ben ik toch eindelijk toegelaten! Het was echt heeeeel erg spannend. Het was heel  erg uitgelopen dus ik moest erg lang wachten, wat al zenuwslopend was. En toen hoorde ik dat sommige mensen niet toegelaten waren.. dus nog zenuwslopender. En eindelijk was ik dan aan de beurt, en ze gingen me wat vragen stellen over wat ik het leukst vond, over wat ik geleerd had en het minst leuk vond. Waarom ik illustratie wilde kiezen enzovoort. Nadat ik even gepraat had moest ik de gang op. Ze gingen in het lokaal met zijn allen overleggen. Dus nog zenuwslopender haha! Maar uiteindelijk mocht ik naar binnenkomen en hoorde ik 'We mogen je feliciteren'. Dus ik was superrrrr blij! Haha ik moest bijna huilen man! echt super blij! Ik heb een mooi certificaat gekregen en ik mag me inschrijven : ) Ik heb nog even uitgebreid foto's gemaakt voor jullie :










3 opmerkingen:

carola zei

super joh! hihi echt heel erg leuk, ik ben zo blij voor je!

FabuleusFifties zei

Gefeliciteerd!!!! Echt super, maar dat had ik over de foon ook al gezegd. Ben erg blij voor je

Groetjes Irene

simoooonn zei

YYYYEEEEEEESSHH!
Gefeliciteeeeeeeeeeeeeeeeerd (: