dinsdag 11 januari 2011

Veel te doen

Woow ik heb zo'n zin om dingen te gaan doen! Maar er is geen tijd :\. Heb nu toetsweek, vandaag mijn eerste toets gehad, Duits. En het ging zooo goed... dus ik denk dat ik wel een goed cijfer heb :D! Na de toetsweek wil ik gaan schaatsen in de Uithof, naar het Museum Hilversum voor de tentoonstelling 'Doodgewoon', en ik wil nog naar Amsterdam voor de tentoonstelling Reclameklassiekers (je hebt vast wel de reclame gezien op tv... toen zwanen nog straal motoren hadden, toen mannen op paarden nog rookten, toen olifanten nog jongetjes sloegen). Enn ik zou ook wel graag naar Acda en de Munnik willen in het nieuwe Luxor, maarja alles bij elkaar gaat het toch wel weer even wat kosten helaas. En 21 januari is Carola's feest, heb ik ook super veel zin in :D. Maar voorlopig nog maar even focussen op de toetsweek en pws... Dat is ook maar wat ik nu ga doen dan. Morgen heb ik aardrijkskunde en wiskunde. bahh

1 opmerking:

ArtZinside zei

haha eey mijn feest ist leukst:P