zondag 17 oktober 2010

Twins & dagje bios

Eerst begin ik maar met donderdag avond. Ik wilde er al lang over bloggen, maar de foto's kwamen maar niet op het internet. Maar ze stonden allang bij het web portal, dus vandaag heb ik ze eindelijk. We hadden een schoolfeest met het thema twins. En mijn twin was Joelle. Het was echt hartstikke gezellig : D






Zaterdag had ik eindbeoordeling van de HKU, beeldlab. Ik was eigenlijk om half 10 aan de beurt, maar ik was pas om 11 uur aan de beurt. Maar ik heb een goede beoordeling gehad ! Een voldoende/goed. Dus ik ben wel redelijk tevreden. Zeker omdat ik dit blok echt verschrikkelijk moeilijk vond. Volgende week gaan we naar Kroller Muller. Ookal ben ik er al 100x geweest, maar ik heb er wel zin in.

s' Avons was de verjaardag van Kyshia, die 18 was geworden. Was ook super gezellige avond! Vandaag ben ik met Monika naar 3 films geweest. (pathe unlimited : D). We gingen eerst naar Dispicable Me, toen naar Legend of the Guardians: The Owls of Ga'Hoole, en als laatste Life As We Know It. Die laatste was echt superrrrr leuk. Echt een aanrader. 

1 opmerking:

Emily and Abigail zei

lust lust lusting the heart tights!!! They look like so much fun :)

www.lovelywanderlust.com