dinsdag 12 oktober 2010

Laddergoat

Voordat ik het over de laddergoat ga hebben, eerst even vertellen over gisteravond :). Ik ging namelijk naar het concert van Tarja Turunen. Het was echt onwijs gaaf! Ik moet nog even wachten op de filmpjes van mn tante, maar als je het wilt zien hou haar blog in de gaten (http://www.hetlevenisleuk.blogspot.com/). Het concert was in Tilburg, in 013. Ik was er nog nooit geweest, maar het was echt een super leuke zaal. Er was zeg maar zo'n trap gebouwd met hele grote treden, zodat iedereen daar op kon staan. Dus iedereen kon het zien. Super handig! In het voorprogramma stond Markize, een franse band. Was ook heel goed, en de zangeres had een leuk jurkje aan haha! Toen moesten we zo'n half uur wachten op Tarja, en ze heeft ander half uur gezongen. En het was echt zoooo goed! Ik had haar al een keer gezien op de EFF in Arcen, maar dit was wel leuker. Ze speelde eigen liedjes, en nog wat liedjes van Nightwish, dus dat was extra leuk :D. Het was een super leuke avond :)

Vandaag natuurlijk doodmoe. Kwam bij tekenen, en Carola laat me een filmpje zien. Nou echt, ik zit er nu nog om te lachen. Ik heb echt door dat filmpje heel de dag om ALLES gelachen. Het is echt te hilarisch. (Oke, sommige mensen vonden het niet grappig, maar dit vind ik écht grappig XD). Komtie!