woensdag 20 oktober 2010

Just the way you are?

Ik word echt helemaal gek van dat liedje. Je hoort het echt letterlijk 10x per dag overal. Echt, een beetje variatie kan geen kwaad. Ik vond het meteen al een zeur liedje. En die videoclip er ook bij. Ik vind het echt heel leuk gemaakt hoor dat cassettebandje, wat in allerlei figuurtjes gaat. Maar dat hele liedje gaat er over dat hij van haar houdt gewoon om wie ze is. Hij zegt dat haar haar perfect valt zonder dat ze het probeert of er iets aan doet. En dan zie je in die clip een prachtig opgemaakt meisje, waarvan je mij niet wijs kan maken dat ze niet uren in de make up en hairstyling heeft gezeten. Kijk als je dan echt lef heb, dan maak je een clip van een meisje die net uit bed is, of gewoon puur natuur. Want dit natuurlijk niet hoe ze gewoon is he XD. Dat moest ik even kwijt, maar ondanks dat begrijp ik wel waarom iedereen het zo geweldig vind hoor, ik kan kan het gewoon niet helpen verder te denken. Haha!



Vanavond met z'n allen naar Ilse voor een filmavondje. Enn vandaag alleen maar geleerd. Geschiedenis is zoooo veel, dus ik ben blij dat ik nu al begonnen ben XD. Dus.. wish me luck.

Geen opmerkingen: