donderdag 7 oktober 2010

No Internet

Het modem is kapot, dus er is op het moment maar op een computer internet... Maar ik ben vroeg thuis, dus ik dacht even me blog updaten. Ik wilde al lang een paar dingen laten zien/vertellen. Ik ben voor de HKU druk bezig met een opdracht. We moeten namelijk een wandeling maken, en dan opschrijven wat we allemaal zien en wat ons opvalt, dingen meenemen of veranderen. En daarmee iets maken. Dus ik ben bezig met allemaal tekeningen om een boekje van te maken, maar het moet zaterdag al af. Dus dat is echt stressen. Maar wel super leuk :D. Vorige week hadden we studiepresentatie's. En ik weet nu zeker dat ik illustratie wil gaan doen. Vandaar dat ik deze opdracht daar ook op gericht heb.

En ik zag laatst een leuk liedje op TMF.. en ik ging het even opzoeken voor jullie want ik vind hem zelf ergggg leuk. Dit soort muziek is echt helemaal voor mij gemaakt XD.

Unlikely Hero - The Hoosiers


En ik heb laatst weer zo gelachen om 'Neg's Urban Sports'. Ik zal jullie er een laten zien die ik persoonlijk erg grappig vind. Sommige die er tussen zitten vind ik ook weer net iets te ver gaan, maar de meeste zijn wel grappig.

2 opmerkingen:

Lynn Miggelbrink zei

De Hoosiers zijn inderdaad wel gaaf! Het liedje 'worried about ray' vind ik ook echt heel gaaf van hun :)

ArtZinside zei

omg hahahahaha maar je wilt dus illustratie gaan doen:D