maandag 18 oktober 2010

Insluiten op verzoek uitgeschakeld

Ik had zo'n leuke videoclip gevonden. En ik wilde hem bloggen, maar ik kon maar geen filmpje vinden die ik kon plaatsen. Omdat elke keer de insluitcode verborgen was ><. Maar nu eindelijk heb ik hem!
Ik hou helemaal niet van haar muziek, maar dit liedje hoorde ik op de radio en ik vond het meteen leuk. Dus ik ging de clip opzoeken. Ik vind het geweldig dat er een verhaal in de clip zit, heel leuk verzonnen, leuk gemaakt. En ze danst tenminste niet rond als een halve hoer in haar bikini of wat dan ook. Ook ziet ze er niet graatmager uit zoals al die zangeressen van tegenwoordig. Daarom vond ik haar meteen geweldig eigenlijk. Ik ging meer liedjes luisteren, maar ik vind het echt totaal niet leuk XD. Dus bij deze ik hou van Alicia Keys, maar ik haat haar muziek haha! Hier de clip. Ze is een superheld, met de gave om mensen en dieren beter te maken. Ze kan alleen niet fysiek mensen aanraken, en daarom kan ze nooit bij de man zijn waar ze van houdt.

Geen opmerkingen: