maandag 25 oktober 2010

Sparta & Kroller Muller!

Alweer lang niet geschreven. Want ik heb het weer harstikke druk gehad! Maar ik zal beginnen bij het begin.
Vrijdag ging ik naar Sparta - FC Emmen. Mijn vader was uitgenodigd door de eigenaar van Mommers om een keer in een van de boxen van het stadion een wedstrijd te komen kijken. We waren er om kwart voor 6 en we konden daar lekker binnen, lekker warm zitten, en kregen een warme maaltijd. Haha, allemaal business lui, beetje netwerken, allemaal keurige mensen. Was echt heel leuk. Enn ben blij dat ik binnen de wedstrijd kon kijken, want het was echt koud! En het was nog leuk dat ze met 5-0 gewonnen hadden! Op de weg naar huis zijn me vader en ik nog even langs de McDrive geweest (jeej).

De volgende dag moest ik weer vroeg op omdat ik naar de HKU moet. We gingen die dag naar het Kroller Muller museum. We kregen eerst een lezing op de school zelf. Het ging over het museum, en de tentoonstelling die er nu te zien is van Gilbert en George. Het was echt een prachtige grote zaal, met zes 3-luiken. Daarin waren Gilbert en George zelf geschilderd in de natuur. Het ging over de relatie tussen kunst en natuur. Net zoals alles in het Kroller Muller. De opdracht was dan ook kunst te vinden waarin de relatie tussen natuur en kunst juist wel, of juist niet uitkwam, en daar iets mee te doen. Ondanks het weer, super veel regen, was het toch super leuk. Ik was er al geweest met school, maar het is toch leuker om er met dit soort mensen heen te gaan. Mensen die het ook waarderen ipv er van te voren al tegenop te zien ;). Het was een super leuke dag!




s'Avonds ging ik naar Caroline, want die was jarig! Nou ja... bijna dan ;). Ze was om 12 uur s'avonds jarig. We hebben met z'n allen ouderwets ge-gamed. En ik was weer een razendgoed team met Marianne : D. Haha. Het was echt een geslaagd feestje ^^ !

Zondag nog naar m'n oma geweest en superrrr veel huiswerk gedaan (oke niet intressant dus ik ga stoppen : D)

Geen opmerkingen: