zondag 31 oktober 2010

Melkweg

Ik ga het even kort houden, want ik moet nog heeeel veel leren. Maar gister was mijn eerste dag op viscom op de HKU. Was een super leuke les. We hebben weer een leuke leraar, en ik ga denk ik super veel leren dit blok. Hij besteed ook veel aandacht aan het bespreken van de creaties. En daar heb ik ook veel aan. We kregen allemaal een krantenstukje, en daar moesten we op reageren door middel van beeld. Ik had een stukje over een oude vliegtuigbom uit de 2e WO die was gevonden in een bouwput bij Rotterdam Centraal. Dat vond ik al leuk omdat het helemaal bij mij paste natuurlijk :D. 

Hij vond het heel goed wat ik gemaakt had. Maar het kritiek was dat ik beter een boodschap moet over brengen, omdat het dit blok gaat over communicatie. En dat ik het duidelijker moet maken, niet alles door elkaar heen. Maar als ik bezig ben schieten me een honderd dingen te binnen, en die pas ik dan ook meteen toe, en ik ga maar door en wil meer. Ik kan me nog niet zo goed op een ding focussen. En het is niet erg als je veel dingen ergens in verwerkt, maar dan moet het wel overzichtelijk zijn. En daar moet ik dus aan werken. Ik  ben niet tevreden met dit werk, maar ik heb wel weer geleerd, en heb een super leuke middag gehad : )

s'Middags kwam mijn moeder mijn spullen ophalen en ging ik met mijn zusje met de trein naar Amsterdam. Want s'avonds gingen we naar My Chemical Romance in de Melkweg. We waren er rond half 6, en de zaal ging om 7 uur open. Echt een super erg gedring bij die deur. Lieten ze elke keer groepjes mensen naar binnen. Dus heel de groep was binnen, behalve ik. Ik stond nog buiten, dus ik dacht nou dan mag ik met de volgende groep naar binnen. Maar nee, daar werd ik zo erg aan de kant geduwd dat ik wéér moest wachten. Terwijl de rest al 5 minuten binnen was, stond ik daar nog in me eentje (haha, waarom gebeurt dat ook altijd bij mij!? XD) Binnen was het ook superrr warm, en na het voorprogramma voelde Joelle zich al niet lekker, dus die was al weggegaan. We stonden namelijk redelijk vooraan. Toen het eindelijk begon stond iedereen echt een milimeter van me af, echt nietttt normaal. Al die vieze zweet lijven, en iedereen springen duwen trekken. En nou denk je, dat is toch normaal. Nou echt, het was bizarrrrr, ik ben dat echt niet gewend. Ik ga naar veel concerten, en ik sta graag vooraan. Maar dit ging echt te ver. En ik had mn wereldwinkel-tas bij me, en die harstikke fragiel, en was ook nog eens super duur. Dus ik dacht alleen maar ME TAS GAAT KAPOT ZOMETEEEN neeeeee. En ik keek opzij, en ik zie Joshua helemaal springend, heel zn hoed kapot, met die sliert van zn hoed om zn hoofd heen gewikkeld, in de knoop met zn oordopjes. En ik kreeg zoooo erg de slappe lach XD. Maar na 2 liedjes ben ik daar echt weggegaan, t werd me echt te veel. Dus ik had Joelle gevonden, die stond helemaal achter aan op een stoel. En Joshua ging ook mee. Maar Monika stond daar nog, tussen al die mensen. Haha, die was ik na 2 seconden springen al kwijt XD. Maar na 6 liedjes was zij ook gevlucht en had ze ons gevonden. Ondanks alles was het concert wel heeeel erg gaaf! We gingen later nog terug met de trein. Eerst een half uur gewacht. Toen de trein kwam wilde Emma (vriendin van Joelle) de trein in stappen, maar er moest nog een man uitstappen en die liet haar er niet door. Die keek echt super boos! Dus zij deed maar een stap achteruit. En ze zet zo een stap tussen de trein en het perron! Dus haar hele been verdwijnt in dat gat, en ze valt zo om xD. Echt heeeeel bizar was dat XD. Dus wij keihard lachen natuurlijk XD! Na een treinreis van een uur waren we eindelijk thuis en kon ik gaan slapen : ) 

(foto's door Emma!) En woow ik zei dat ik het kort zou houden, maar t rolde dr zo uit!