maandag 11 oktober 2010

Illustratie (vervolg)

Ik had nog mn opdracht beloofd. Dus bij deze heb ik er even gauw een filmpje van gemaakt. De kwaliteit is niet heel erg geweldig zie ik nu... maar het gaat om het idee :D! Voor de rest ben ik vooral bezig met huiswerk huiswerk en huiswerk XD. Volgende week zaterdag heb ik een presentatie voor de HKU. Ennn herfstvakantieeee! Dus dat is wel super fijn.



Vanavond ga ik naar Tilburg, concert van Tarja Turunen (ex-zangeres Nightwish) met m'n tante. Dus dat wordt harstikke leuk! Gister cd's van The Hoosiers gedownload. En het is zoooooo leuk. Ik ben er nu al helemaal aan verslaafd! Even denken hoor.. wat voor spannends heb ik nog meer beleefd, niet zo veel eigenlijk haha!

1 opmerking:

ArtZinside zei

supervet! echt heel leuk gedaan voor de HKU!