vrijdag 22 oktober 2010

Ik kan geen titel verzinnen.

Gewoon omdat ik vind dat ik een blog moet schrijven, zal ik jullie vertellen hoe spannend mijn laatste twee dagen waren.
Niet dus.
Na heel de dag geleert te hebben gingen we woensdag avond met zn allen naar Ilse. Filmpje kijken. Eerst hebben we Tenacious D gezien en toen Finding Nemo. Was allemaal harstikke gezellig, toen we naar huis gingen om half 1 regende het.. Maar ik was zo geniaal om een regenpak mee te nemen (wat nog helemaal nieuw was). Zat er alleen een jas in en geen broek ><. Maar gelukkig stopte het al gauw met regenen.
Gister werd ik om half 1 wakker, toen mn moeder thuis kwam. Ohh sorry ik was je helemaal vergeten wakker te maken! Ja toen was dus de halve dag al wegXD. Maar gauw aan het leren gegaan... s'Avonds nog Expeditie Robinson gekeken (Jeeej Iwein er uit!) En daarna Oh Oh Cherso met zn allen.
Vandaag me bloemlezing gemaakt, en met mn moeder naar de Makro gegaan. Woooow ik heb daar die Patatje Joppie chips geproeft en die is echt lekkerrrr! En nog een boek gekocht. Vanavond ga ik met me vader naar Sparta - FC Emmen. Hij had kaarten met zn werk ofzoo en ik mag mee. Wel leuk toch : )

Nou spannend he?
Even kijken of ik nog een leuk filmpje kan vinden om het een beetje interessanter te maken XD. oooh ja ik heb er al een. Naar de film die we gekeken hebben:

Geen opmerkingen: