zondag 2 mei 2010

Valerius!


VALERIUS!







Gister ben ik met mn zusje naar Valerius geweest, want ik had kaartjes gewonnen via twitter! Het was in Alphen aan de Rijn in het Kasteel. Het duurde even voordat de lijst kwam met de namen van de twittermensen die gewonnen hadden, maar uiteindelijk mochten we toch for free naar binnen : ). Toen het concert begon schrok ik me dood. Wat een gillende meisjes, ja logisch met zo'n boyband xD. Ze begonnen allemaal 'Jesse, Jesse, Jesse' (naam van de zanger) dus Monika zegt: YES-R!?!? WE ZITTEN VERKEERD HIER HOOR INGE! hahahahah zo grappig. Anyway, het was super leuk. Tijdens het concert werd er nog een foto gemaakt van het publiek, die later getwittert wordt. Ook kreeg de gitarist Kai, 2 brieven. Dus die vrouw achter me zegt 'Wat zou er in staan? .. Lieve Kai was je maar van mai' XD!! Aan het eind zei ik tegen me zusje dat ik zon honger had. En iedereen begon te roepen 'We want more'. Waarop die vrouw achter me riep 'Nee! We want food!'. hahah! Daarna werd de plectrum nog in het publiek gegooit, die het meisje voor me ving en geloof ik bijna flauw viel. Zegt die grappige vrouw achter me nog 'Die kun je ook gewoon in de winkel kopen hoor!' Heel gesprek over dat dat ding helemaal bezweet was en dattie hem in zn mond had gehad :P. Later begon ze nog fake gitaar te spelen op haar kettinkje die een gitaar was. Dus het was echt super grappig. Echt een geslaagde avond : )





1 opmerking:

Brigitte aka Scrappassie zei

Heb jij die foto's gemaakt ? Die zijn mooi geworden !