zondag 16 mei 2010

luie zondag..

Vandaag was een beetje een lui dagje. Vannochtend heb ik wentelteefjes gebakken. aaah zo lekker! En ik heb de schuur, nee het atelier, geschildert! Nou ja, klein beetje. M'n moeder heeft het grootste deel gedaan. Gister hebben we zeil voor de grond gehaalt. Het is echt zo fout! Ik heb het uitgezocht :). Vroeger als ik de sims speelde deed ik altijd van die zwart witte blokjes overal. En ik had me altijd voorgenomen om zulk zeil later ook te nemen als ik mn eigen huis had. Maar eigenlijk is het gewoon schijt lelijk XD.

Ik heb heel de dag nagedacht over een top 3 beste aankopen om te bloggen. Maar ik kan echt niets verzinnen. Ik ben tot de conclusie gekomen dat ik verwend ben, want alles wat ik verzon had ik gekregen en niet zelf gekocht... Dus we laten dat idee nog maar even achter wege. En ik vond het juist zo'n leuk idee! haha. Ik weet wel wat het beste cadeau was! Namelijk het kettinkje wat ik 3, (bijna 4) jaar geleden van Nina heb gekregen, en nog elke dag om heb. Het is een varken, echt perfect gewoon!

Voor de rest heb ik vandaag eindelijk een liedje op me blog gekregen. Na lang worstelen! En een bezoeker teller : D.

Geen opmerkingen: