zondag 2 mei 2010

morf amorf morf

- Kleine opdracht MORF AMORF MORF :


1. Kies een voorwerp (wat je bewerken kan/ mag. Voorbeelden: oude portemonnee, spafles, sok ) Formaat: vrije keus. Maak hier een foto van.


2. Bewerk* dit voorwerp 14 dagen achtereenvolgens ongeveer 10 minuten per dag. (*breng een verandering aan: haal dingen weg/ voeg dingen toe/ verander iets etc.)



3. Maak elke dag een foto na de 10 minuten-ingreep



4. Na de 14 dagen zal er een compleet ander voorwerp voor je liggen, maak hiervan een foto. Dit voorwerp moet je bewaren voor je eindevaluatie. Hoe dit voorwerp tot stand kwam heb je gedocumenteerd (je 16 foto’s)


Ja wat moet ik hier nou mee? Die titel van de opdracht ook, echt zo vaag. 'MORF AMORF MORF'. Strange. Ik ben eindelijk vandaag begonnen aan de opdracht, terwijl hij volgende week zaterdag af moet zijn. Het voorwerp wat ik gebruikt heb is een jurk.



Dus hier wat ik vandaag gefabriceert heb. En morgen weer een update!

1 opmerking:

FabuleusFifties zei

Hoi Inge, wat een gaaf blog heb je. Wist helemaal niet dat je ook blogde, maar nu dus wel. IK ga je volgen hoor ;-)

Groetjes Irene