donderdag 6 mei 2010

druk druk druk & super funny!

Vandaag me voorgenomen vroeg op te staan. Dus ik had de wekker gezet om 9 uur. Maar toch toch half 11 blijven liggen. Sorry, ik kan het gewoon niet! In ieder geval, toen gelijk aan de slag gegaan aan mn 'morf amorf morf' opdracht voor de HKU. Maar dat komt later. Ik ga hem vandaag afronden, en dan post ik de foto's! Ik heb namelijk alleen vandaag nog, want morgen is de grote dag!
IK GA NAAR MIKA!
om half 12 sta ik bij Marianne op de stoep. En om half 1 nemen we de trein naar Amsterdam Bijlmer ArenA. Om 20.00 gaan de deuren van de HMH open. Ik vraag me nu af wie er in het voorprogramma staat! Maar ik kan het niet vinden. In iedergeval heb ik er super zin in : D! En foto's zullen ook snel volgen.
Maar wat ik jullie wilde laten zien, was wat foto's die m'n vriendin uit Zeeland, Simone, mij stuurde. We zaten bij elkaar op de basisschool en toen is ze verhuist naar Zeeland. We deden samen met Renée altijd toneelstukjes op de vrijdagmiddag op school. We hadden dan viering. We waren zo eens aan het bedenken wat we dan deden, en Simone kwam tot de conclusie dat we de leiding hadden. Dan mocht je alle toneelstukjes aankondigen. En ze had hier plotseling foto's van gevonden. En ze zijn echt geniaaaal! Dus hier komen ze ;)!




Geen opmerkingen: