maandag 17 mei 2010

song of the day!

Magic Carpet Ride - Steppenwolf

Vandaag alleen een liedje want ik heb niet zoveel tijd. Was al mn huiswerk vergeten op school, en dus dit weekeind niets gedaan en vandaag alles doen. Echt slim hoor.
Why don't you come with me little girl. On a magic carpet ride.
Oh hier wordt je toch vrolijk van? haha en wat zijn ze knap he >.< hahah! Ik wil het haar van die toetsenist!

Haha ohja! Ik wil zo graag een 8 gemiddeld staan voor mijn geschiedenis dit jaar. Maar vannacht ging toch een beetje te ver! Ik droomde namelijk dat ik een 9,9 had voor m'n repetitie en dat Dhr. Veltman het niet goed genoeg vond. Dan is het toch wel erg slecht met me gestelt hahaha!
Vandaag zijn de examens begonen met Nederlands. Ik vind het echt heel spannend voor iedereen! Heel veel succes allemaal!  

Geen opmerkingen: