woensdag 12 mei 2010

Bloed zweet en tranen. & Alice in Wonderland.

Oke alleen zweet. hahaha! Ik ben zo trots op mezelf dat ik vind dat ik dit even moet melden. Gister avond heb ik een tocht geskate in Lekkerkerk. Het is eigenlijk een soort avond 4daagse, maar dan elke dinsdag, maar dan heb ik piano les. Alleen viel dat deze week uit, want de basisscholen hebben nog vakantie.
Ik had er echt super zin in, ookal was ik echt nog super moe. Begint het echt een uur van te voren te regenen. Maar m'n tante en ik hadden toch zo iets van 'Wij zijn gewoon die-hards en we doen het gewoon!'. Dus we hadden ons ingeschreven voor de 20 km, en zijn toen in de regen gestart. Nou, droog is het niet meer geworden! Het eerste stuk was echt over rot asfalt, met super erge tegen wind... Dus dat was echt zwaar. De rest ging redelijk. Op de terug weg heeft mn oom nog even een foto van ons gemaakt. Dus ik ga zo even kijken of ik die al binnen heb ;). Ik was helemaal doorweekt en dood toen ik terug kwam. Maar ik heb wel een medaille als aandenken!

Nou toch best een goede prestatie voor iemand die een 3 haalde voor de piepjestest toch?

(de foto van mij en mn tante komt later want ik heb hem nog niet ontvangen)

Ook ben ik zondag avond met de familie naar de film geweest. We gingen naar Alice in Wonderland 3D. En het was echt zo'n geweldige film! In het begin kreeg ik echt heel erg hoofdpijn en ik kon de ondertitels niet lezen. Ik helemaal chagerijnig, ik ga nooit meer naar een 3D film, wat kijkt dat rot. Maar na 10 stond er plotseling een vrouw op en zei 'Ik wil niet vervelend zijn, maar jullie moeten je bril even op de kop op doen. Ze hebben de glazen er in de fabriek verkeerd om in gezet.' Dus iedereen zette zijn bril ondersteboven op om te kijken of het echt zo was. En toen was het beeld perfect! Aan het eind van de film kreeg de mevrouw nog even een applaus. De film was ook echt geweldig. Ik zou hem zo nog een keer kijken. Naar aanleiding daarvan heb ik nog een tekeningetje gemaakt. Gewoon omdat ik nog zo in de film zat.

Geen opmerkingen: