donderdag 27 mei 2010

etos!

Ik heb de laatste tijd wel weinig geschreven! Mijn atelier is af! Ik zal zo snel mogelijk een foto maken, maar ik zal eerlijk zijn, ik ben een beetje lui. Het is in ieder geval echt heel mooi geworden :)!
Vandaag was ik al lekker vroeg uit. Eerst hadden we gym, gingen we horde lopen, super grappig XD. En toen een uurtje engels, maar de leraar kwam niet opdagen. Maar iedereen is gewoon het hele uur blijven zitten in het lokaal! Verbaasde me echt... Daarna had ik een sollicitatiegesprek bij de Etos in Nesselande. Echt spannend joh! Maar het ging allemaal goed en ik ben aangenomen. Gelukkig, want ik heb echt geld te kort. Maandag moet ik na school even naar de Etos op de Oosterhof, waar ik ook ga werken, om daar even mijn gegevens door te geven enzo.
Laatst dacht ik aan een liedje wat ik op mijn blog moest posten. Maar ik ben het vergeten. Dus bij deze een ander liedje, die jullie ook absoluut moeten horen. One of my favorite!

The Cure - Friday I'm In Love


En natuurlijk Happy Birthday to my mum!

Geen opmerkingen: