dinsdag 1 februari 2011

Avontuur

Gisteren ging ik met Carola naar de bios. We wilden heel graag naar Sonny Boy. En het was 40min rooster, dus we waren 11:20 uit, en gingen proberen om de film van 12.00 te halen. Maar dat mislukte sowieso al, want ik dacht dat we bij Blaak uit konden stappen en daar op de tram konden stappen. Maarja, daar was dus geen lijn 23.. dus moesten we naar Beurs. Misschien als we dat meteen hadden gedaan, hadden we nog net die van 12.00 kunnen redden. Maargoed, we zagen al gauw dat dat em niet ging worden dus we gingen maar even winkelen. Ik heb een Bealtes shirt :DDDD! En een hoedje :D. De volgende film begon om 14:50, dus we zouden vroeg er naartoe gaan zodat we die zeker niet konden missen. Dus wij naar de tram en lijn 23 genomen. Echt supervol zat die tram en echt opeens remt dat ding keihard! hahaha het scheelde echt weinig of iedereen was als dominostenen omgevallen xD. En ik zat zo'n beetje om me heen te kijken en ik dacht hehhhh ik herken dit helemaal niet joh! Dus op een gegeven moment gingen we maar uit stappen om op dat kaartje te kijken xD Nou wij keihard lachen want we hadden wel lijn 23 genomen maar de verkeerde kant op xDD We hebben even een foto gemaakt van het kaartje. Waar we waren, en waar we moesten zijn xD hahaha.

Dus toen wilde we eerst wachten om de tram terug te nemen, maar toen waren we maar gaan lopen naar tramlijn 4. Komen we daar aan moesten we zo'n 10 minuten wachten, en zijn we naar Rotterdam Centraal gegaan. (Natuurlijk allang weer te laat voor de film van 14:50 XD) Kwamen we eindelijk aan bij pathé de Kuip.... om 4 uur >< Dus toen gingen we kijken welke film we dan gingen kijken, maar eigenlijk wilden we toch wel heeeeel erg graag Sonny Boy zien, maarja die begon pas weer om 10 over half 6. Maar we hebben toch gewacht. En het was echt het wachten waard, want het was echt een prachtige film. Ik heb echt zooo erg genoten. Hij duurde ook best lang, 135 minuten. Ik ga niets verklappen, maar ik zou hem echt echt aanraden. Dus toen gingen we terug naar huis met de tram, dus wij komen aanlopen gaat nét die tram voor onze neus weg! Dus toen moesten we nog 18 minuten wachten xD Haha, uiteindelijk was ik ongeveer kwart voor 10 thuis !

1 opmerking:

ArtZinside zei

ja wat een avontuur! hihi