donderdag 3 februari 2011

Golfen

Vannochtend gingen we golfen met de klas, en we moesten er om 9 uur zijn. Maar niemand wist waar het was, dus ik ging kwart voor 9 naar school om hun op te halen. We moesten 2tallen vormen en dan gewoon gaan slaan, dat viel best tegen xD Maar ik had al verwacht dat ik er niet zo veel van zou bakken. Later ging die leraar het uitleggen, en toen ging het eigenlijk best wel heel erg goed. Maar later had ik pijn aan me handen en toen ging het weer slecht. En toen op een gegeven moment liep er een soort meerkoetachtige vogel in dat veld. Dus de jongens zo van 'Kom we schieten op de vogel!' En Ilse : NEEE niet doen dat is zielig!. Dus toen wilde Ilse niet schieten tot die vogel weg was, dus ik zei schiet nou gewoon je raakt die vogel heus niet joh, hoe groot is die kans nou. Dus Ilse die schiet, en echt recht op die vogel XD hahahaa, ik kwam niet meer bij van het lachen. Maar hij leefde gelukkig nog wel XD. t'was echt super grappig XD

2 opmerkingen:

ArtZinside zei

hahaha ilse de dierenbeul xD

FabuleusFifties zei

Dat lukt ook alleen maar als je hem NIET wilt raken :-P