donderdag 10 februari 2011

snel blogje

Oooh sorry mensen, dat ik niet geblogd heb. Maar ik was druk en ziek en alles. Anyway jeeej heb net kleding bestelt dus ik dacht ik meld het even : ). Ik zal even kort vertellen hoe mn week was (niet zo intressant...) Zaterdag was superleuk, want toen ging ik naar Marianne, we gingen naar het filmfestival. En toen thuis gingen we een pizza maken en mochoutaart. Enn we gingen nog een film kijken :D. Maandag was ik thuis gebleven, want ik was niet zo lekker. En verder was het een saaie schoolweek xD. Dit weekeind wordt wel heel leuk, morgen eenakter kijken, zaterdag verjaardag van mn nicht. Zaterdag nacht WK allround schaatsen kijken, zondag zelf schaatsen, en zondag nacht weer WK allround schaatsen kijken ^^. Dus ik denk dat ik wel redelijk uitgeput ben dan haha xD Ohjaaa en ik heb zo'n leuk blog idee, maar ik ga maandag beginnen : ) Dus, bij deze dit snelle blogje, en tot ziens!

1 opmerking:

ArtZinside zei

je bent een fanatiek schaats-kijker!