maandag 14 februari 2011

Peentje

Nou, ik weet wel zeker dat ik mn haar niet mooi vind :(. Maargoed, ik heb dus even een foto gemaakt voor de gene die het nog niet gezien hadden.


Ohja, en ik zei dat ik nog een leuk blog ideetje had voor deze week.. namelijk elke dag een liedje met de dag van de week erin. Vandaag I Don't Like Mondays van de Boomtown Rats. Bob Geldof schreef het liedje naar aanleiding van een schietincident op een school in San Diego. Brenda Ann Spencer schoot op 29 januari 1979 schoot er 2 volwassenen dood en verwondde 8 kinderen. De reden dat ze dit gedaan had was dat ze maandag haatte. 

1 opmerking:

FabuleusFifties zei

Is je kleurtje dan niet om onze oranje sporters aan te moedigen :-P Voor gek loop je gelukkig niet zo makkelijk tegenswoordigs, dus dat scheelt ;-)

Leuk idee van iedere dag liedje met de dag. Ik hou je in de gaten ( zodat we niet dezelfde plaatsen ) en ga het ook doen.

Groetjes Je tante