dinsdag 15 februari 2011

Nerds

Vandaag weer heerlijk naar school, 3 uur tekenen, 1 uur wiskunde. Enn natuurlijk een tussenuur, waarin we foto's gingen maken voor Carola's opdracht voor de toelating van de kunstacademie (ze gaat fotografie doen). Duss dat was super leuk, want ik mocht nerdy spelen :) Dus, even een paar foto's ervan :)







En, na het peenhaar (pippi langkous, de duivel, worteltje) avontuur moest ik natuurlijk wel even naar de kapper. Dus ik heb het laten knippen en verven, en ik ben weer super tevreden :)! Iedereen zei wel dat het meeviel, en misschien viel het ook wel mee.. maar je voelt je dan toch niet prettig als je het zelf helemaal verschrikkelijk vind. Maar gelukkig is het nu weer mooi in model, en zit er een mooi kleurtje in (vind ik dan..) Ja het is even slechte kwaliteit foto, maar ik heb hem even met mn mobiel gemaakt.


En als afsluiter, zoals belooft een dinsdag-liedje :


1 opmerking:

FabuleusFifties zei

Ik ken dat. Jij vind je haar hélémaal niks, en iedereen maar brullen: "Het valt best mee hoor, het is best leuk hoor"NIETTTTT duzzzz. Blij dat je weer helemaal happy bent ;-)Je bent weer ene mooi meiske ;-)

Groetjes Je tante