zondag 13 februari 2011

Uithof

Aaaaahh vannochtend ging de wekker al om 8 uur af. Terwijl ik pas half 4 in me bed lag de dag ervoor. Zoals jullie misschien al gelezen hadden ging ik schaatsen kijken. Na de 4 afstanden stonden Ireen Wüst en Koen Verweij eerste in het algemeen klassement, en ik zit nu ook te kijken en tot nu toe heeft Ireen haar positie weten te behouden : D. Maargoed, ik zou dus vandaag gaan schaatsen met Wessel. We gingen vroeg weg, omdat het dan nog lekker rustig is. Bij Den Haag Centraal gingen we met de tram verder naar de Uithof. Na ongeveer 2 uur, met dweilpauze, geschaatst te hebben voelde ik me benen en voeten toch wel :( XD. Haha ik was echt superrr moe. We gingen nog naar de mac, om de nieuwe milkshake te proeven enn de nieuwe wrap, die ik wat minder vond omdat er chilisaus op zat >.<. Ik was ongeveer half 5 weer thuis geloof ik, dus toen ging ik maar eventjes een dutje doen. Want ik wilde wel schaatsen kijken vanavond/ vannacht. Het duurt weer tot half 3! Hmmm.. ik zal morgen wel behoorlijke spierpijn hebben, maar het was een hele leuke dag : )

2 opmerkingen:

ArtZinside zei

geen foto van je haar?:(

Anke zei

Waar is die foto van je haar nou. Ik ben vreselijk nieuwsgierig.