zondag 13 februari 2011

Haar verven deel 1

Vandaag was ik naar het kapperszaakje op de Terp geweest om haarverf te kopen. Ik neem namelijk altijd gewoon zon pak van de Etos, maar ik vond dat het wel goedkoper kon. In iedergeval goedkoper dan de kapper. Dus we gingen daar vragen wat ik nodig had, want ik wilde het heel licht rood. Maar dan moest ik dus eerst mn haar blonderen. s'Avonds waren we op de verjaardag en het kwam ter sprake en ik hoorde de gruwelijkste verhalen over blaren op je hoofd, dood haar xD Dus ik was alweer helemaal bang. Maar we hadden het even besproken met mn nicht, die wat meer ervaring er mee heeft, en besloten het toch te gaan doen. Dus we hadden eerst voorzichtig een pakje gedaa, maar er gebeurde eigenlijk niet zo veel.. dus toen toch maar het 2e pakje er bij gedaan, want het deed geen pijn ofzo. Nou toen gebeurde er wel wat, nu is het er uit en heb ik heel licht roodachtig haar xD Het is alleen helaas niet helemaal egaal. Zometeen moet de verf er nog in, en dan zal ik even een foto maken : D
Haha ohja, en mn nicht had nog een mooie pruik gekregen die ik even opgedaan had: