maandag 2 mei 2011

Afgelopen activiteiten

Even denken hoor.. vrijdag avond, koninginnenacht, ging ik naar Capelle met Wessel en... zijn gang. We waren naar stadsplein geweest. Ik was weer te laat natuurlijk... Ging al te laat weg, moet ik nog geld halen en de films wegbrengen naar de videotheek. Ohja, en mn fiets had geen licht.. dus ik ging op Monika's fiets. Kom ik bij de bank, heb ik geen saldo meer. Dus ik helemaal in de stress hoe kan dat. Dus ik loop weg, opeens holt die man achter me aan 'Je vergeet je bankpas!'. Word ik opeens 10x gebelt door me zusje en me moeder. Dus ik eindelijk opnemen, kon niets horen omdat er een helikopter al 5 minuten boven me vloog... Maar het bleek dus dat de DVD niet in het hoesje zat en ik dus terug naar huis moest komen. Nou ja drama drama natuurlijk. Toch nog een beetje geld van mn moeder gekregen xD. Eenmaal in Capelle eerst even gekeken naar Esther van The Voice, opzich wel leuk. Daarna kwam een U2 coverbandje, heel leuk allemaal maar ook niet zo heel erg goed xD. Dus even naar de kermis gegaan, waardoor we DJ Geoffrey gemist hadden.. gelukkig haha. Toen kwam de Edwin Evers Band met een optreden van 1,5 uur. Echt superrrr leuk! Ze waren zo goed, lekker gedanst :D. Het was een super gezellige avond, alleen jammer dat het keihard regende... Maar daar hadden we coole oranje Rabobank poncho's voor :). Ik was ongeveer 1 uur thuis, en toen volgende dag weer vroeg op voor me krantjes :(... Moest ik ook nog die dingen invouwen. Maar ik was gelukkig wel op tijd klaar :D
Op koninginnedag ben ik echt pas om 3 uur iets gaan doen :P Altijd traditie om eerst tv kijken, naar de koningin. Dus ik ging even met mn vader over de rommelmarkt hier lopen. s'Avonds zijn we naar Capelle gegaan om naar de Amazing Stroopwafels te kijken. Haha, weer super leuk. Daarna ging ik naar Rotterdam met Jess, Daniel, Jojo, Marianne, Joshua en Ruben. We wilden het vuurwerk zien op de kermis. Maar ik was me OVchip vergeten... Gelukkig kon ik die van mn oom lenen :D Maar daar stond geen saldo op hahaha. Dus die even opgeladen. En ik dacht dat ik wel wist waar we moesten zijn.. blijkbaar niet haha! Dus toen het vuurwerk begon, kwamen we net aan. Dus dat was wel jammer. Ik ben nog in een of andere achtbaan geweest, omdat Jess er zo graag in wilde xD En het leek gewoon een rustig ding, maar ik was zoooo bang hahaha! We hebben ook nog even de foto gekocht:

Hahah hij is wel leuk he xD Marianne en ik moesten zoooo hard lachen omdat ik zo gek aan het gillen was. Toen we terug gingen, gingen ik en Joshua met de trein. Echt verschrikkelijke mensen in de trein.. kwerd helemaal gek van ze. En de trein had ook nog eens 15 minuten vertraging. Uiteindelijk om kwart over 1 weer thuis. Zondag echt heeeeeerlijk uitgeslapen tot half 12. Ookal was dat niet helemaal de bedoeling xD. s'Middags naar Wessel geweest om worteltjestaart te eten xD. En nog even geskate langs de Rotte. 'T was echt heel lekker weer, alleen waaide het echt hard... Later nog naar mn tante haar verjaardag geweest, en toen vroeg naar bed gegaan.

Nu vakantie.. dus heel hard leren. Want over 2 weken beginnen de examens!

Geen opmerkingen: