donderdag 5 mei 2011

Baantjes

Woensdag even langs t pannenkoekenhuis geweest, maar helaas.. ik was te lang op vakantie dus dat ging em niet worden. Helaas. Dus ik weer opzoek naar iets nieuws. Nou heb ik dus een sollicitatiebrief geschreven naar de Fotoservice in Blijdorp.. dus afwachten. En ik heb me opgegeven om 3 op Lowlands te gaan werken. En me krantjes natuurlijk bevalt ook echt super goed nog steeds :D Alleen had ik laatst wel een blunder.. Ik had perongeluk bij een nieuw huis (nummer 39) in de verkeerde brievenbus gedaan, namelijk bij 36. Dus de volgende dag had ik een klacht dat nummer 39 zn krant niet had gekregen. Dus ik de volgende dag nog een keer kijken, en toen zag ik het. Gister had ik weer een nieuw huis, namelijk nummer 29. Dus ik 100x tegen mezelf zeggen 29,29,29,29. Dus ik loop die straat in en loop naar huis 26 en stop hem daar in de bus, en met dat ik wegloop en op mn adressenlijst kijk.. AAAAH NEEE 29! XD Erg moeilijk hoor... jeeeetje. Maar verder bevalt het nog steeds wel. Ik zie alleen een beetje op tegen morgen en zaterdag, want dan is er een bijlage én extra huizen.. dus duurt het veel langer. Bah. En voor de rest alleen maar leren leren voor examens, spannend! (en saai..)

Geen opmerkingen: