maandag 30 mei 2011

Vakantie

Het is nu vakantie voor mij.. Examens zijn over. Ik vind het heel raar hoor, en heel eerlijk gezegd ook erg vervelend. Maar je moet er het beste van maken. gewoon het idee dat ik nooit meer terug ga elke dag naar school, naar mijn vrienden is niet zo leuk. Maar aan de andere kant ga ik volgend jaar ook naar een leuk(ere) school, en komen er nieuwe vrienden. En ga ik over een week op vakantie met mn vriendinnen, met als afsluiter pinkpop!! Nog één week! En dan lekker een week feesten, verjaardagen, examenfeesten, naar de Queen musical!
Ik zit nu bij mn pa op t werk, want mn standaard van mijn fiets is kapot.. en dat is echt kut met het kranten doen. Dus hij gaat hem even repareren. Maar nu heeft hij geen tijd dus moet ik wachten tot hij dat wel heeft xD Dus ik dacht ik ga maar even een blog schrijven.
Vrijdag was ik naar de stad geweest voor een cadeautje voor Zaza, die haar verjaardag die avond vierde. Ik had samen met Carola en Jojo een fotolijst bij de Expo gekocht, echt heel erg leuk. Nog even snel bij Jojo de foto's er in gedaan. Ze was dr heel blij mee :). De verjaardag zelf was ook super leuk!
Zaterdag was het grote feest van mn moeder, ze werd 50! Mijn vader had op zijn bedrijf een groot 70's feest georganiseerd, en echt iedereen was verkleed gekomen, dus dat was echt super leuk! Er was een hele geluidsinstallatie met discodingen en een dj en al gehuurd, lekker gebarbequed. Echt een super leuk feest, de foto's komen later.. want mijn moeder heeft natuurlijk geen foto's gemaakt. Dus als ik ze heb zal ik er een paar plaatsen :D.

(haha pruikenruil...)