zondag 22 mei 2011

Stilte

Het is een beetje stil op mijn blog, wat natuurlijk logisch is sinds ik midden in mijn examens zit. Vorige week had ik Nederlands, Duits, Engels en Aardrijkskunde. Voor mijn gevoel ging Nederlands (dinsdag) best wel goed, maar mijn moeder had het voor me nagekeken, en ze zei dat ik het beter niet kon nakijken omdat het misschien wel teleurstellend kon zijn. (Nou ben ik niet snel tevreden hoor ;)). En het ligt natuurlijk ook helemaal aan de norm wat voor cijfer ik heb.. Die dag niet meer geleerd, want ik was zooo moe... en s'avonds ging ik weer skaten met mijn oom en tante. Ik doe elke dinsdag 20 km skaten, 4x. (Overmorgen de laatste! En dan krijg ik een medaille!) De volgende dag echt zooo moe.. Dus nog geleerd voor aardrijkskunde, want daar was ik zooo zenuwachtig voor. Verder had ik woensdag geen examens. Maar wel s'avonds naar Wessel voor zijn verjaardag. En ik was echt al een maand bezig aan een schilderij voor hem. Was die lijst op het laatst helemaal krom getrokken, dus moestie nog een spoedoperatie krijgen.. Maar het is allemaal goed gekomen voor woensdag avond. En hij vond het super leuk, gelukkig : D en het was heel gezellig ^^.

Maar de volgende dag was alles weer stress examens school bah.. Dus s'ochtends weer vroeg op voor de krant en gelijk door om Duits examen te doen. Het ging best wel goed, maar zoals ik al zei, ik ben niet snel tevreden.. Mijn cijfer ligt tussen de 6,5 en 8,5.. En ik wilde heel graag een 7,3.. Dus het is maar afwachten. De volgende dag zo zenuwachtig voor aardrijkskunde, maar dat viel echt reuze mee! Ik ging het thuis nakijken en ik heb denk ik bijna een voldoende xD. En engels ging super slecht... voor mijn doen dan. Niet genoeg voor een 8, maar dat moet dan maar. Niets meer aan te doen. Gister ben ik even meegeweest de vouwwagen inruimen. En toen besefte ik me, het is nog maar 15 dagen tot ik op vakantie ga met mijn vriendinnen en naar PINKPOP ga!! Woow toen was ik even blij! Vandaag heel de dag geschiedenis geleerd.. Ohja! s'Ochtends zat er elke keer een vrouwtjes merel in de gang... dus ik elke keer die vogel wegjagen. Ik vond het al zo raar.. Dus ik besloot maar te gaan douchen.. was alleen thuis. En opeens hoor ik allemaal herrie boven. Dus ik dacht hehh ik was toch alleen thuis. Dus ik doe zo de deur open van een kamer en opeens zie ik daar voor het raam een jonge merel zitten! Dus eerst een foto maken xD Hoe komt die merel daar? Meestal is de deur van die kamer dicht.. en dan moet hij dus door de gang naar boven zijn gevlogen. Echt heel erg raar. Dus ik wilde hem eerst vastpakken en dan beneden naar buiten doen, maarja toen zag ik dat dat raam ook open kon, dus heb ik gewoon het raam open gedaan. En hij ging naar buiten :D. Haha en tussendoor kwam Monika nog thuis van de film. Dus ik hoorde haar aankomen, riep door het badkamerraampje 'MONIKA!? Ben jij dat?? Ik heb een heel groot probleem! Wacht, ik kom er aan!' Hahahaha, dus het was allemaal weer erg grappig. xD Hier nog een foto van de merel :D


1 opmerking:

ArtZinside zei

hahahaha merel in je huis.. dat kan alleen maar veel goeds betekenen:p