zaterdag 7 mei 2011

Ipod!

Eindelijk! Hoe lang wil ik dit al... lang! Ik heb dus een iPod gekocht, een classic. Maar ik had geen geld, maar hij was wel in de aanbieding bij de mediamarkt. Dus mn moeder heeft hem voorgeschoten. Maar ik mag hem pas openmaken en gebruiken als ik het terugbetaald heb. Dus dat wordt wachten op mn salaris!



Ook heb in vandaag haarverf gekocht. En ga ik maandag naar de kapper. En dan ben ik totaal helemaal blut weer... Maar dat moet maar xD Ik ga toch niet doen/ kopen de volgende weken. (Alleen leren leren leren).
Verder weet ik eigenlijk niet meer echt wat ik gedaan heb de laatste dagen xD. Het is echt raar om nu elke keer om 5 uur op te staan. Ik ben helemaal mn besef van tijd kwijt hahaha! Morgen ga ik lekker naar de film. EINDELIJK naar Rio! Jeeeej.
Ennn nog een leuk liedje : )

1 opmerking:

ArtZinside zei

omg and pinkpop.. is nog maar 1 maand en 3 dagen..