maandag 7 juni 2010

piggieeees!

Vandaag lekker naar school geweest, gelukkig viel wiskunde uit dus ik was weer heerlijk vroeg uit. Ik ben meteen even doorgefietst naar de Oosterhof, waar ik mijn bedrijfskleding van de Etos moest ophalen. Hahahah die broek, maat 40, komt echt tot mn knieen! Nee dat is overdreven, maar hij is echt VEEL te kort. Ik ben echt veel te lang. Maar gelukkig mag ik dan mn eigen broek aan XD.


Daarna ben ik nog even alle winkels afgeweest, niet dat ik geld heb, maar 't is altijd leuk. Dus ik kwam bij de New Yorker, en meteen alsof het Inge riep, hingen daar boxers met VARKENS er op! me happy. Dus die moest ik gewoon kopen. Nou denken jullie, lekker boeiend wat voor onderbroeken ze draagt, maar ik moet ze echt echt echt even laten zien want ze zijn geniaal. En dat mag je best raar vinden : D

Oh en ik heb alvast een super leuk cadeautje voor Joƫlle's verjaardag gekocht! Ik vind het zo leuk dat ik het eigenlijk zelf wil houden.. Maar dat kan niet XD.

23 Juni ga ik voor het eerst werken bij de Etos. Echt super spannend, maar ik heb er zo'n zin in!

1 opmerking:

Irene zei

Broek, foto, ik dacht wat een leuke bedrijfskleding hebben ze bij de Etos/Oosterhof :-P

groetjezzzz Irene