dinsdag 22 juni 2010

kleien

quote aan tafel

me vader: tegenwoordig kan je je ook laten smelten als je dood bent, dan blijft er alleen maar vloeistof over.
ik: gadver, nou dat hoef ik echt niet hoor! mij mogen ze gewoon cremeren, maar ik wil wel een grafsteen hoor.
me moeder: waarom dat nou weer? ik hoef geen grafsteen hoor.
ik: waarom niet, ik wil echt wel dat jullie een grafsteen nemen, waar moet ik dan heen?
me moeder: nou je kunt toch onze as in een urn op de schoorsteen houden?
ik: gadver nee hoor
me moeder: ja! dan laat je vader zich smelten, en ik laat me cremeren en dan kan jij ons bij elkaar stoppen en dan worden we een papje en dan zijn we voor altijd samen!... misschien kun je er wat leuks van kleien!


hahahhahahaha!

1 opmerking:

ArtZinside zei

some things can better stay they way they are.. So just human forms of moms and dads..