dinsdag 22 juni 2010

hello again! : D

It's been a long time since I blogged. Dus vandaar weer een blog, terwijl ik eigenlijk niet zo veel te melden heb! De toetsweek is over, en ik heb ook al mn cijfers al terug. Ze vielen eigenlijk een beetje tegen. En mn eindcijfers ook. Kijk, het zijn goede cijfers, maar het is het allemaal nét niet. M'n doel was voor geschiedenis een 8 te staan, haal ik een 6,4 voor die toets en sta ik dus een 7,45 gemiddeld en dat wordt een 7. crap. en ook voor engels een 7,4.. en voor nederlands een 6,48. Dus is was een beetje boos haha. Maar ik mag natuurlijk niet klagen, super goede cijfers voor de rest. Vandaag ben ik naar school geweest voor het profielwerkstuk! Ik ga het met Joëlle doen over 'wat maakt moderne kunst kunst?'. Het wordt echt harstikke tof! Alleen de lerares die we wilden als begeleider was niet op school, dus die moeten we nog even mailen. Oh oh oh en nog nieuwe schoenen gekocht, me moeder schoot het even voor want ik ben super blut! Maar die tijden gaan veranderen! Want morgen is mijn eerste werkdag bij Etos, haha super spannend natuurlijk. Ik hoop dat ik nog niet achter de kassa hoef want dat ik toch wel creapy. Maar zo wel is het ook geen probleem natuurlijk. Aan het eind van de maand komt mn zakgeld, kleedgeld, salaris en hopelijk ook snel mn belastinggeld waar ik al een hafl jaar op wacht : (. En dan ben ik gelukkig weer een beetje rijk : D. Mn zusje is vandaag een dag naar Keulen met school, I'm so jealous! haha.
Nou zoals ik al zei ik heb niet echt iets intressants om over te bloggen. Dus see you! Hmm misschien moet ik nog even een foto posten van my new shoes..


1 opmerking:

ArtZinside zei

super vette schoenen!