zaterdag 5 juni 2010

Beoordeling!

Vandaag was de eindbeoordeling 3D op de kunstacademie. Je kon een onvoldoen, twijfel, voldoende, of goed halen. Iedereen had alles meegenomen en opgestelt. Er waren veel twijfel/ voldoendes en voldoende/ goed gevallen. Mij gaf ze een goed!! Ik ben zo ontzettend blij, ik kon het niet zo goed geloven. Ze vond dat ik talent had en erg creatief was. Dat ik goed kon experimenteren en geen moeite had om gekke dingen te doen. Ook dacht ze dat ik goed op de academie paste : D. Allemaal super fijn om te horen natuurlijk! Dus ik ben echt heel blij : )
Volgende week moet ik er om half 2 zijn voor de eindbeoordeling 2D/3D. Hopelijk gaat dat ook zo goed! Ik heb tips gekregen voor volgende week en ik ga er hard aan werken. Hier nog een foto van mijn presentatie vandaag. Ik had vellen gemaakt met foto's op fotopapier geprint. Bij elke opdracht had ik er bijgeschreven wat ik er van vond en wat het was geworden. Op de tafel lagen de opdrachten zelf. En natuurlijk er voor de parasol jurk!
aaah I'm so happy!

1 opmerking:

FabuleusFifties zei

Super Inge!!! Ik had je fotovellen toevallig vrijdag nog even gezien, en ben blij te horen dat je zo'n goeie beoordeling hebt!
Gefeliciteerd

Groetjes Irene