zondag 27 juni 2010

Obama

Zo wat ben ik moe zeg. M'n eerste werkweek zit er al weer op! Ik heb nu 4 dagen bij de Etos op de Oosterhof gewerkt, en het bevalt allemaal prima. Ik mag vaak achter de kassa, en vaak ook stickeren of vakken vullen wat dan weer iets minder is. Het is allemaal nog best wel moeilijk, zeker als klanten dingen aan me vragen, want meestal weet ik het antwoord niet en dat is dan best jammer. Maar ik weet steeds meer dus dat voelt dan wel weer heel goed. Morgen hoef ik gelukkig niet te werken, dan ga ik even naar de stad met Monika (ik lijk wel gek.. met dit weer). Van mij mag het weer winter worden hoor ;)! Gister was Jess haar 16th Birthday. Het was echt een super feest! Echt heeeeeel erg gezellig geweest. Joƫlle en ik heb echt de absolute verslaving gevonden: Obama aankleden. hahahah. Jess had zo'n magneet van Obama en je kon hem allemaal kleding aan doen! Ik heb er nog even foto's van gemaakt met m'n mobiel haha. Voor de rest was het een saai weekje. Morgen boeken terug brengen, dinsdag EINDFEEST : D, oh wat heb ik daar zin in, en dan vrijdag m'n rapport ophalen en dan klaaaarr! Lekker werken, beetje luieren. Hopelijk nog een dagje naar het strand. Dus veel blogs zullen er ook niet volgen ;). Ohja! Obama!

2 opmerkingen:

ArtZinside zei

hahaha supervet!

Lynn Miggelbrink zei

Het is volgens mij donderdag je rapport ophalen (A) Kijk maar in de agenda dinges xD